Digitálna vizitka

Digitálna vizitka

alebo bežná, papierová vizitka?

Vedeli ste, že 70-80% bežných vizitiek skončí v koši?

Pritom ste sa na nej tak namakaliPremysleli ste si, aké informácie na ňu dáte, ako bude vyzerať, z akého bude materiálu a v neposlednom rade zaplatili za tlač 100, 200, 500, možno aj viacerých kusov. Možno už aj viackrát, pretože sa Vám minuli.

A aj napriek všetkej Vašej námahe skončili v koši, kde sa na ňu už nikdy nikto nepozrie.

ekologická drevená digitálna vizitka

Digitálna vizitka

Digitálna vizitka

alebo bežná, papierová vizitka?

Vedeli ste, že až 70-80% bežných vizitiek skončí v koši?

Pritom ste sa na nej tak namakaliPremysleli ste si, aké informácie na ňu dáte, ako bude vyzerať, z akého bude materiálu a v neposlednom rade zaplatili za tlač 100, 200, 500, možno aj viacerých kusov. Možno už aj viackrát, pretože sa Vám minuli.

A aj napriek všetkej Vašej námahe skončili v koši, kde sa na ňu už nikdy nikto nepozrie.

ekologická drevená digitálna vizitka

Problémy bežných papierových vizitiek

Digitálna vizitka

V niektorých prípadoch sa stali až povinným doplnkom, než užitočným a rýchlym spôsobom predstavenia sa. Priznajte sa, už sa aj Vám stalo, že ste si s niekým vymenili vizitky a hneď po stretnutí ste na ňu zabudli až do momentu, kedy ste sa o ňu náhodou zavadili, keď ste hľadali vo vačku niečo iné. Čo sa stalo potom? Vyhodili ste ju do koša

To sa Vám s digitálnou vizitkou nestane, pretože vizitku z ruky nepúšťate a zároveň Vaša nová známosť nebude mať čo vyhodiť do koša. Pokiaľ teda neplánuje vyhodiť do koša celý telefón

Dizajn. Netreba priplácať desiatky až stovky eur za „výnimočný, X-vrstvový papier“, ktorý čaká aj tak rovnaký osud.

Digitálnou vizitkou zaručíte pozitívny prvý dojem a odlíšite sa od davu. Ich používanie ešte nie je vôbec také rozšírené, aké by malo byť a aké bude. Ukážte, že držíte krok s dobou.

Nedostatok informácií na karte. Veľkosť bežnej vizitky je 85x55mm, množstvo využiteľného priestoru je teda veľmi obmedzený. Na vizitke „musí byť“ meno (firma, logo), telefónne číslo, emailová adresa, v niektorých prípadoch sociálne siete. Ak však z mena / loga firmy nie je jasné čomu sa venujete, dávate ešte jednu príležitosť potencionálnym klientom zabudnúť na Vás a vizitku vyhodiť. Čo ak je ale služieb / činností viac? Priestor je obmedzený. Zmenšiť veľkosť písma a riskovať, že text nebude čitateľný? Prípadne niečo vynechať?

Digitálna vizitka je v istom zmysle výnimkou. Môžete, no vôbec na ňu nemusíte dať natlačiť ani len kontaktné informácie. Môže byť minimalistická, bežne aj iba s logom, pretože sa všetky informácie zobrazia priamo na telefóne. Na rozdiel od bežných vizitiek Vás však priestorovo vôbec neobmedzujeme. Okrem „bežných“ informácií sa môže zobraziť hoci aj detailnejší popis služieb, cenník, aktuálna ponuka, fotogaléria, videá, referencie a mnoho ďalšieho podľa Vašich potrieb.

Ukladanie informácií z bežnej vizitky. Prepísať telefónne číslo, meno, firmu, emailovú adresu a ďalšie informácie trvá na dnešnú dobu príliš dlho.

Po načítaní Vašej digitálnej vizitky stačí kliknúť na tlačidlo „Uložiť kontakt“ a s prepisovačkami sa môžete nadobro rozlúčiť. Všetky kontaktné informácie, ktoré uznáte za vhodné budú vzdialené iba na jedno jediné kliknutie. Vaše kontaktné údaje budú tam, kde trávia Vaši partneri najviac času – na ich mobile.

Zmena údajov znamená potrebu tlačiť nové vizitky. Jednoduchá zmena napríklad telefónneho čísla znamená nutnosť vytlačiť všetky vizitky nanovo, čo znamená ďalšie výdavky. Inak to bohužiaľ jednoducho nejde. 

Údaje na digitálnej vizitke sú uložené digitálne, čiže nám môžete kedykoľvek nahlásiť ich zmenu a my údaje upravíme väčšinou úplne bezplatne. Nemusíte sa s ničím trápiť, nechajte všetko na nás, stačí nám zavolať alebo poslať email s požiadavkou.

ekologického hľadiska tiež nie je najšťastnejším riešením dávať tlačiť a rozdávať vizitky. Zaplatíte grafikovi za grafický návrh, zvolíte počet vizitiek a položíte si otázku „Aký papier mám zvoliť, aby som nevyzeral lacný, ale zároveň aby ma nestáli viac, než by mali?“. Rozdáte vytlačené množstvo a môžete začať odznova.

Stačí Vám jediná, digitálna, vizitka, ktorú netreba obnovovať ani znova tlačiť. Výhodou je aj to, že je do istého stupňa vodeodolná, takže ju nezničí ani dážď, ani vodný kohútik. Nie ste obmedzení ani priestorom, ani znakmi a hlavne nie ste obmedzení počtom použití.

Ako sa rozhodnete? Bežná alebo digitálna?

Problémy bežných papierových vizitiek

oproti digitálnej vizitke

V niektorých prípadoch sa stali až povinným doplnkom, než užitočným a rýchlym spôsobom predstavenia sa. Priznajte sa, už sa aj Vám stalo, že ste si s niekým vymenili vizitky a hneď po stretnutí ste na ňu zabudli až do momentu, kedy ste sa o ňu náhodou zavadili, keď ste hľadali vo vačku niečo iné. Čo sa stalo potom? Vyhodili ste ju do koša

To sa Vám s digitálnou vizitkou nestane, pretože vizitku z ruky nepúšťate a zároveň Vaša nová známosť nebude mať čo vyhodiť do koša.

Pokiaľ teda neplánuje vyhodiť do koša celý telefón

Nedostatok informácií na karte. Veľkosť bežnej vizitky je 85x55mm, množstvo využiteľného priestoru je teda veľmi obmedzený. Na vizitke „musí byť“ meno (firma, logo), telefónne číslo, emailová adresa, v niektorých prípadoch sociálne siete. Ak však z mena / loga firmy nie je jasné čomu sa venujete, dávate ešte jednu príležitosť potencionálnym klientom zabudnúť na Vás a vizitku vyhodiť. Čo ak je ale služieb / činností viac? Priestor je obmedzený. Zmenšiť veľkosť písma a riskovať, že text nebude čitateľný? Prípadne niečo vynechať?

Digitálna vizitka je v istom zmysle výnimkou. Môžete, no vôbec na ňu nemusíte dať natlačiť ani len kontaktné informácie. Môže byť minimalistická, bežne aj iba s logom, pretože sa všetky informácie zobrazia priamo na telefóne. Na rozdiel od bežných vizitiek Vás však priestorovo vôbec neobmedzujeme. Okrem „bežných“ informácií sa môže zobraziť hoci aj detailnejší popis služieb, cenník, aktuálna ponuka, fotogaléria, videá, referencie a mnoho ďalšieho podľa Vašich potrieb.

Dizajn. Netreba priplácať desiatky až stovky eur za „výnimočný, X-vrstvový papier“, ktorý čaká aj tak rovnaký osud.

Digitálnou vizitkou zaručíte pozitívny prvý dojem a odlíšite sa od davu. Ich používanie ešte nie je vôbec také rozšírené, aké by malo byť a aké bude. Ukážte, že držíte krok s dobou.

Ukladanie informácií z bežnej vizitky. Prepísať telefónne číslo, meno, firmu, emailovú adresu a ďalšie informácie trvá na dnešnú dobu príliš dlho.

Po načítaní Vašej digitálnej vizitky stačí kliknúť na tlačidlo „Uložiť kontakt“ a s prepisovačkami sa môžete nadobro rozlúčiť. Všetky kontaktné informácie, ktoré uznáte za vhodné budú vzdialené iba na jedno jediné kliknutie. Vaše kontaktné údaje budú tam, kde trávia Vaši partneri najviac času – na ich mobile.

Zmena údajov znamená potrebu tlačiť nové vizitky. Jednoduchá zmena napríklad telefónneho čísla znamená nutnosť vytlačiť všetky vizitky nanovo, čo znamená ďalšie výdavky. Inak to bohužiaľ jednoducho nejde. 

Údaje na digitálnej vizitke sú uložené digitálne, čiže nám môžete kedykoľvek nahlásiť ich zmenu a my údaje upravíme väčšinou úplne bezplatne. Nemusíte sa s ničím trápiť, nechajte všetko na nás, stačí nám zavolať alebo poslať email s požiadavkou.

ekologického hľadiska tiež nie je najšťastnejším riešením dávať tlačiť a rozdávať vizitky. Zaplatíte grafikovi za grafický návrh, zvolíte počet vizitiek a položíte si otázku „Aký papier mám zvoliť, aby som nevyzeral lacný, ale zároveň aby ma nestáli viac, než by mali?“. Rozdáte vytlačené množstvo a môžete začať odznova.

Stačí Vám jediná, digitálna, vizitka, ktorú netreba obnovovať ani znova tlačiť. Výhodou je aj to, že je do istého stupňa vodeodolná, takže ju nezničí ani dážď, ani vodný kohútik. Nie ste obmedzení ani priestorom, ani znakmi a hlavne nie ste obmedzení počtom použití.

Ako sa rozhodnete? Bežná alebo digitálna?

Problémy bežných papierových vizitiek

oproti digitálnej vizitke

V niektorých prípadoch sa stali až povinným doplnkom, než užitočným a rýchlym spôsobom predstavenia sa. Priznajte sa, už sa aj Vám stalo, že ste si s niekým vymenili vizitky a hneď po stretnutí ste na ňu zabudli až do momentu, kedy ste sa o ňu náhodou zavadili, keď ste hľadali vo vačku niečo iné. Čo sa stalo potom? Vyhodili ste ju do koša

To sa Vám s digitálnou vizitkou nestane, pretože vizitku z ruky nepúšťate a zároveň Vaša nová známosť nebude mať čo vyhodiť do koša.

Pokiaľ teda neplánuje vyhodiť do koša celý telefón

Nedostatok informácií na karte. Veľkosť bežnej vizitky je 85x55mm, množstvo využiteľného priestoru je teda veľmi obmedzený. Na vizitke „musí byť“ meno (firma, logo), telefónne číslo, emailová adresa, v niektorých prípadoch sociálne siete. Ak však z mena / loga firmy nie je jasné čomu sa venujete, dávate ešte jednu príležitosť potencionálnym klientom zabudnúť na Vás a vizitku vyhodiť. Čo ak je ale služieb / činností viac? Priestor je obmedzený. Zmenšiť veľkosť písma a riskovať, že text nebude čitateľný? Prípadne niečo vynechať?

Digitálna vizitka je v istom zmysle výnimkou. Môžete, no vôbec na ňu nemusíte dať natlačiť ani len kontaktné informácie. Môže byť minimalistická, bežne aj iba s logom, pretože sa všetky informácie zobrazia priamo na telefóne. Na rozdiel od bežných vizitiek Vás však priestorovo vôbec neobmedzujeme. Okrem „bežných“ informácií sa môže zobraziť hoci aj detailnejší popis služieb, cenník, aktuálna ponuka, fotogaléria, videá, referencie a mnoho ďalšieho podľa Vašich potrieb.

Dizajn. Netreba priplácať desiatky až stovky eur za „výnimočný, X-vrstvový papier“, ktorý čaká aj tak rovnaký osud.

Digitálnou vizitkou zaručíte pozitívny prvý dojem a odlíšite sa od davu. Ich používanie ešte nie je vôbec také rozšírené, aké by malo byť a aké bude. Ukážte, že držíte krok s dobou.

Ukladanie informácií z bežnej vizitky. Prepísať telefónne číslo, meno, firmu, emailovú adresu a ďalšie informácie trvá na dnešnú dobu príliš dlho.

Po načítaní Vašej digitálnej vizitky stačí kliknúť na tlačidlo „Uložiť kontakt“ a s prepisovačkami sa môžete nadobro rozlúčiť. Všetky kontaktné informácie, ktoré uznáte za vhodné budú vzdialené iba na jedno jediné kliknutie. Vaše kontaktné údaje budú tam, kde trávia Vaši partneri najviac času – na ich mobile.

Zmena údajov znamená potrebu tlačiť nové vizitky. Jednoduchá zmena napríklad telefónneho čísla znamená nutnosť vytlačiť všetky vizitky nanovo, čo znamená ďalšie výdavky. Inak to bohužiaľ jednoducho nejde. 

Údaje na digitálnej vizitke sú uložené digitálne, čiže nám môžete kedykoľvek nahlásiť ich zmenu a my údaje upravíme väčšinou úplne bezplatne. Nemusíte sa s ničím trápiť, nechajte všetko na nás, stačí nám zavolať alebo poslať email s požiadavkou.

ekologického hľadiska tiež nie je najšťastnejším riešením dávať tlačiť a rozdávať vizitky. Zaplatíte grafikovi za grafický návrh, zvolíte počet vizitiek a položíte si otázku „Aký papier mám zvoliť, aby som nevyzeral lacný, ale zároveň aby ma nestáli viac, než by mali?“. Rozdáte vytlačené množstvo a môžete začať odznova.

Stačí Vám jediná, digitálna, vizitka, ktorú netreba obnovovať ani znova tlačiť. Výhodou je aj to, že je do istého stupňa vodeodolná, takže ju nezničí ani dážď, ani vodný kohútik. Nie ste obmedzení ani priestorom, ani znakmi a hlavne nie ste obmedzení počtom použití.

Ako sa rozhodnete? Bežná alebo digitálna?

Napíšte nám

Nezodpovedaná otázka? Individuálna cenová ponuka? Neváhajte a kontaktujte nás!

!!! Prosíme o vyplnenie aspoň jedného z políčok EMAIL alebo TELEFÓNNE ČÍSLO. Odoslaním formulára súhlasíte so spracovaním vyplnených osobných údajov a dávate nám povolenie kontaktovať Vás. 

Kontakt

Nemešsegská 6331/5, 92901 Dunajská Streda

Napíšte nám

Nezodpovedaná otázka? Individuálna cenová ponuka? Neváhajte a kontaktujte nás!

!!! Prosíme o vyplnenie aspoň jedného z políčok EMAIL alebo TELEFÓNNE ČÍSLO. Odoslaním formulára súhlasíte so spracovaním vyplnených osobných údajov a dávate nám povolenie kontaktovať Vás. 

Kontakt

digitálna vizitka - logo
Nemešsegská 6331/5, 92901 Dunajská Streda
Nemešsegská 6331/5, 92901 Dunajská Streda
2022, BEST4 s.r.o. • Web: BEST360
Návrat hore